1 mars 2011

Torsdag - fredag vab med lilla

Medan lilla myste i soffan med film och vatten kunde jag passa på att göra lite i hemmet. Det är härligt att jobba heltid, men man upptäcker hur mycket jag hann på min lediga dag när jag bara jobbade 75 %......
Nu får vi stå ut med lite damm i hörnen och dammråttor under sängen....som man upptäcker när lilla leker kurra gömma och kommer ut som ett grått troll när hon kryper fram under sängen ;) *ler* det är familjelivet hos oss det..

Det blev iallafall lite försådd......
Jag längtar till våren och sommaren. Har lite planer för min trädgård och hoppas att jag hinner med det jag vill i sommar. Sommaren har en tendens att gå alldeles för fort för mig.....eller så är det jag som är långsam *ler*
Så är det nog ;)

Lite nya krukor blev det när jag och mannen i mitt liv var på en kärleksnatt i Luleå. Det är så härligt när vi är iväg tillsammans och han kan vara med och bestämma hur vi ska ha det i vårt hem. Annars är det jag som piffar och jag har väldigt svårt att hitta min/vår stil. Jag skulle behöva inredningshjälp.....
Det skulle vara helt fantastiskt att veta precis hur man vill att det ska se ut och vilka saker som passar in i det temat....men men jag får känna mig för och hoppas på det bästa *ler*

Både nya krukor och nya blommor blev det i köksfönstret. Känns som att det blir mer hemtrevligt med nya blommor. De här tyckte jag verkligen om. Jag tror de är någon fikus av något slag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar