12 mars 2011

Tobbes massage

"För att lyckas måste man ta risker"

Efter att ha varit på massage hos Tobbes massage där han lyckade lösa upp knutar och spänningar som jag burit på i två veckor, vill jag gärna göra reklam för honom och hans nystartade företag. Det känns verkligen som en fröjd att vakna upp idag och känna att hela jag lever och mår BRA!!!!


Jag ska ge er några anledningar till varför ni ska boka en tid och åka till Tobbes massage som ligger ute på söder i Skellefteå. Det är inte bara skönt att få tillbaka sitt liv efter att ha haft huvudvärk i två veckor....det finns så mycket mer som massage gör för våran kropp. Tänk på att ni bara har en kropp och en timme i månaden kan man ge sin kropp för att den ska orka med alla de andra timmarna *ler*.


Sedan att Tobbe kan det han gör och att han gör magi med sina händer vill jag bara dela med mig av och hoppas att ni tar upp felefonen och unnar er en timmes massage ;)


073 - 0630764

T= Trevligt bemötande

O= Ordentlig introduktion

B= Bäst

B= Blodcirkulationen i musklerna ökar

E= Etiskt korrekt bemötande och behandling

S= Skönt!

M= Motverkar spänningar vid smärttillstånd

A= Allmänna välbefinnandet ökar

S= Stress och spänningarna motverkas

S= Stärker immunförsvaret!

A= Avkoppling

G= Ger en djupare och lugnare andning

E= Entreprenärerna ute på Söder är lokalen där han finns!

Jag kan verkligen rekomendera Tobbes massage för er som vill unna er något!!

0730630764

Kram och ha en trevlig helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar