10 mars 2011

oväntad ledighet...

samtal från chefen..........

Vi har jobbat med PIM på jobbet och i och med det har jag tid innestående som min chef gärna ville att jag skulle ta ut innan jag slutar på jobbet.....
Till saken hör att jag börjar på mitt nya jobb nästa vecka.....ssssspännande *ler*, så det är inte så mycket tid att spela på.

Sååååå i morgon ska jag passa på att åka på massage och få ordning på min kropp.

Det som känns lite underligt är att idag när jag åkte hem hade jag inte en tanke på att det var min sista dag på jobbet och nu ikväll slår det mig att jag inte berättat för barnen att jag ska sluta...inte heller för föräldrarna.
Det skulle jag gärna vilja göra, så jag får ta mig en dag och åka dit.
Jag har trivts så bra och barnen, föräldrarna och arbetskamraterna har gjort det till en fröjd att åka till jobbet. Jag älskar verkligen mitt jobb och med trevliga människor omkring sig blir det ju ännu bättre =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar