12 mars 2011

Manikyr

Lite glitter och glamour i våra liv!!
Jag har en liten dotter som älskar att göra sig fin och hittade dessa två nagellack på ÖB och även några små klistermärken som man kunde sätta på naglarna.
Såna här små stunder tillsammans med min lilla tjej är mysigt och jag tror att hon känner att jag gör det för hennes skulle.
Det tycker jag är så viktigt att barnen får känna att vi gör saker för dem och tänker på dem.
Det är ett av mina sätt att visa att jag älskar henne! Lite kvalitetstid blev det hela kvällen med den lilla, medan resten av klanen tittade på tv *ler*



Så här blev det när allt var fixat och trixat ;)

Kram på er och ha en riktigt trevlig dag.
Nu ska vi ut i det fina vädret och uppfylla äldsta storebrors önskan att vi ska grilla idag ;)
Yngre storebror får sin önskan uppfylld ikväll när pappan och han far på slutspelshockey!!
Carpe Diem gott folk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar