1 mars 2011

Saker jag fått och uppskattar

"Lycka kommer till den som har tid att vänta"

Ett hjärta som lyser upp i mörkret fick vi av mina underbara arbetskompisar på Hedens förskola när jag och min älskling hade gift oss.
För bara någon dag sedan kom några grannar förbi och kvinnan lämnar fram ett fint paket. Om jag hade tänkt på det, hade jag tagit kort av paketet för det var verkligen ohullt att öppna det. Det var vackert i sig.
När hon lämnar över paketet säger hon att hon tänkte på mig när hon såg den här!!!!
Det kunde inte ha varit mer träffande. Tack goa du! Jag är så glá i den =)
Ljuslyktorna som står bakom har jag fått av min granne och svägerska. Fina lyktor som hittade sin plats intill stenen *ler*

Ett ljushus från goaste vännerna.
Vänner är livet och jag tänker på er när vi tänder ljusen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar