1 mars 2011

Mys med familjen

Ikväll blir det lite mys med familjen. Yngre storebror har ingen träning, så ikväll ska vi njuta av lugnet och att bara vara hemma.
En liten räkmacka tänkte jag reta familjens smaklökar med. Får se om det faller i god jord ;)

Jag minns när pojkarna var mindre och vi vuxna passade på att mysa på kvällen med en räckmacka och tekopp......
En kväll kom äldsta storebror på oss när han inte kunde somna och ville komma och berätta något. Vi fick nog höra att det var orättvist....så nu ska vi mysa tillsammans hela familjen *ler*

Räkmacka
Räkor
Majonäs
Chilisås
Rom på burk
citronsaft

Dill rom och lime som garnering.

Jag är ledsen att jag inte kan skriva ut ett recept med precisa mått, men jag höftar alltid.
Prova er fram om ni vill testa denna macka, eller så söker ni på skagenröra. Det är liknande.

Ha en trevlig kväll.
Jag ska ha en och ladda för att fara och jobba imorgon! Längtar ;)

1 kommentar:

  1. Hallå här!!
    Du har en award att hämta hos mig!
    KRAM

    SvaraRadera