1 mars 2011

Drömmar

Gjorde en utrensning i garderoben och upptäckte vilket litet utrymme vi har i våran garderob. Nu blev det bättre efter utrensningen, men tanken om en walk in closet föddes och nu är planerna igång!!!!





Det här var lite av det som fick vara kvar.
Walk in closet!!!!
Vi har ett utrymme i vårt sovrum som jag känner skulle kunna utnyttjas på ett bättre sätt med en stor garderob istället för de tre vi har.
Visst håller ni med mig!!!???
Jag ska bara bearbeta min man lite till innan jag gör en beställning på skjutdörrar som ska täcka nästan hela bredden på rummet. Vi har ett fönster som jag skulle vilja behålla så att man får in lite naturligt ljus i garderoben. Sedan vill jag sätta upp en liten vägg så att det finns lite mer yta att hänga upp förvaringshyllor och dylikt på. Om jag kunde visa er så skulle ni förstå att den lilla ytan är som klippt och skuren för ändamålet;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar