8 mars 2011

Nytt jobb!!! =)

Känslorna har flödat idag....fram och tillbaka.....

För inte så länge sedan var jag på en anställningsintervju. Den gick bra och det kändes riktigt bra när jag gick därifrån. Jag hade inställningen att jag förmodligen inte får jobbet ändå eftersom jag inte ville bygga upp förväntningar som kanske inte skulle infrias.
Det är nog så att jag inte är så mycket för besvikelser*ler*, men vem är det??

Idag fick jag beskedet....
JOBBET ÄR MITT!!!!!

I all glädje och lycka över att de valde just mig kände jag ett plötsligt vemod....
vemod att lämna en arbetsplast som jag trivs så fantastiskt bra på.
Allt bara stämmer, mina arbetskamrater är toppen,
vi ger och tar,
uppmuntrar och ger konstruktiv kritik.
Stödjer och hjälper varandra....

Jag hade egentligen allt jag kunde begära.....förutom en egen placering och en heltidstjänst.
Nu när jag står där med det glädjande beskedet att jag ska utvecklas vidare på ett helt nytt ställe, helt nytt område, med helt nya barn, föräldrar och framför allt helt nya arbetskamrater,
så känner jag mig spänd och förväntansfull, men samtidigt helt skärrad över att ta steget ;) *ler*

Om allt går som planerat byter jag chef och område om en vecka ungefär....spännande!

En stor kram på er! /Isabel

1 kommentar:

  1. Grattis!!! Fantastiskt kul för dig, men tråkigt för oss. Vi kommer att sakna dig! =)

    SvaraRadera