6 mars 2011

Award


Fick en award av min mans kusin som har bloggen http://familjevillan.blogg.se/.
Den innebär att jag ska berätta om 5 saker som ni inte vet om mig.......jo, jo nu ska jag gräva djupt *ler*. Vissa av er vet redan det här, men vissa saker är säkert nytt ;)

1. Jag vaknar oftast innan väckaren ringer på morgonen.

2. Får ofta höra att jag snarkar på nätterna....men jag tror de drömmer ;)

3. Sill är något jag inte tycker om att äta, men kämpar med att smaka en bit varje jul i hopp om att jag ska lära mig tillslut.

4.Om jag inte hade familj skulle jag åka till Afrika och arbeta för att barnen skulle få det bättre och leva för att göra livet lättare för dem. ( en av mina goa vänner tappade hakan när jag berättade det här för henne för bara något år sedan....roligt när man kan överraska de närmaste vännerna *ler*)

5. Jag drömmer om att få simma med delfiner och göra konster med dem =) en dröm jag haft sedan jag var liten.

Rolig award som får en att tänka efter litegrann ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar