12 september 2010

God söndag!

God söndag!
Sitter i min ensamhet och har det riktigt trevligt.
Bloggar i lugn och ro.
Ska duscha alldeles ensam och det tror jag inte att jag gjort så många gånger sedan vårat lilla troll kom till världen.
Efter duschen bär det iväg till Luleå där jag och mina kusiner ska planera upp en kusinträff till nästa år. Ska bli så kul att träffa dem igen. Jag är minstingen i en klunga på över 30 st =)

Summa summarum så har jag en god söndag, med en massa vardagslyx (fast det inte är vardag ;)...)
Ta hand om er och mys och må.
En stor och varm kram till er som tittar in =)

2 kommentarer:

  1. Ta vara på all vardagslyx så mycket så möjligt... Det gör gott för själen :)
    Kram på dig
    /Anette

    SvaraRadera
  2. Tack Anette.
    Jag njöt i stora drag och kommer fler sådana söndagar ska jag försöka utnyttja dem till fullo. Kram på dig och längtar efter att träffa er. Isabel

    SvaraRadera