15 juni 2010

Begsbyn där allt är STOOOOORT!!





  • Stora goda pizzor som inte går av för hackor.(Min sambos kusin och hennes familj invigde oss i detta, synd bara att det är så långt att åka för att hämta hem till Bigburn ;)
  • Stooooora glassar!! Har bara hört talas om dessa och någon gång ska vara den första =) och det blir absolut inte den sista. Lyd rådet som jag fick innan jag satte min fot på Bergsbykiosken " Ät inget före, du blir mätt på glassen."

Njut av sommaren och en mjukglass eller två kommer det ju att slinka ner i sommar, så varför inte slå på stort *ler*. Större än såhär blir de nog inte ;)

2 kommentarer:

  1. Jamen visst är de gooda!!
    och stora!!
    Nästa gång ni blir glasssugna i berssan, så hänger vi gärna med.

    SvaraRadera
  2. Det är givet att det blir fler gånger och då ringer vi. Jag trodde att de bara var storleken, men de var ju riktigt goda =)
    Kramis

    SvaraRadera