15 juni 2010

Riktig myshelg.

Lycksele djurpark
Isis med sina fina små busbjörnar.
Lilla ville att jag skulle släppa ner henne till dem... Hmmmm
Det såg säkert roligt ut, men hon har en del att lära fortfarande =)

Stolt tjej när hon äntligen kom på det där med att gasa OCH svänga samtidigt....
Simultanförmågan ska tränas i tid ;) Hihihih

Tjejen som tar ut svängarna för att inte köra över kusinen.
"Vad du är söt min kära lilla ponny, vad du är fin min kära lilla häst....
Du säger ingenting min kära lilla ponny, men det är dig jag gillar bäst!"
När denna sång spelas på lillas cd-spelare säger hon med stort eftertryck för att vi verkligen ska förstå vad hon menar och att hon menar det:
- Jag ÄLSKAR att rida på hästar!!!!!
Här rider hon på Mikkel.

Efter att ha jagat runt i hagen några minuter *ler* fick hon tillslut fast en gammal get....
De var ju de små killingarna som var intressanta, men de pep som en avlöning ;)

En trevlig resa och en mysig familjehelg kan vara precis vad man behöver =)
Fick rå om våran pappa i familjen hela långa helgen och det var länge sedan. Han har startat eget och det är mycket att tänka på och göra.
Hädanefter blir det mer av denna kvalitetstid...jag ler när jag tänker på våran helg =)
Lovely

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar