2 juni 2010

Award

Till min förvåning och glädje upptäckte jag att jag hade fått en kommentar på min blogg som legat nere här i slutspurten på skolan. Min sambos kusin hade skickat en Award som gick ut på att visa den tionde bilden som jag lagt ut på min blogg.
KUL!
Naturligvis började jag fundera på vad jag egentligen lagt ut för bilder och bara det var roligt att gå igenom. Antog att det skulle vara en bild på mitt lilla hjärta som förgyller mina dagar...och nätter för den delen*ler*.
Hon kommer tassande varje natt och kurar ihop sig framför mig. Goa lilla unge =)

Tack Anette! ( som för övrigt skriver och visar många fina bilder i sin blogg - familjevillan)
Det var nog det som behövdes för att jag ska komma igång igen.
Här kommer bilden, som inte alls var på lilla utan den är tagen när jag var i ett ryck att snygga till våran lilla toa som jag var så urbota less på.

Lite färg på furufodret, lite ljus och en ny blomma och fönstret kändes som att levde upp.
Tack och hej....
Kul med en award och det var en rolig sådan =)

2 kommentarer:

  1. Visst var det en lite rolig award... jag upptäckte själv att det var ganska kul att sitta och titta på alla gamla inlägg under året. Mycket som jag hade glömt att jag ens bloggat om ;)
    Hoppas att allt är bra där uppe! Hälsa familjen så mycket från oss alla
    Stor kram!

    SvaraRadera
  2. Hej! Allt är bara bra och det var som du säger roligt att gå igenom bloggen för att se vad man skrivit.
    Kramar till er alla och vi ses =)

    SvaraRadera