3 maj 2010

Kalas för 15 åringen


Det här kalasade vi på när vi tillslut fick till ett släktkalas!!
Efter flera sjukdomar, så var vi alla friska och kunde bjuda hem släkten.

Dagen efter åkte storebror med några kompisar och spelade paintball i Åbyn. Yngre storebror hängde också med med några kompisar..
Tydligen var de i den här familjen mest skjutglada och köpte till en massa extraskott *ler* , jag är inte förvånad ;)
Tyvärr inga bilder....Synd, men ska försöka höra med de i Åbyn om jag kan få några av dem!!
Kommer senare - om jag får tag i några!
Det var nog en hit, killarna skulle då göra om det och tyckte inte att det gjorde så ont som alla hade varnat för ( jag och min bror tog i ordentligt *ler*)

Kul när det blir lyckat och att de uppskattar det man ordnar för deras skull!!
Det är väl det som är meningen med födelsedagen att man ska få göra något man minns och som är för ens egen skull =)

Carpe diem

2 kommentarer:

  1. Aj, aj, aj! Synd att vi missade allt det smarriga. Är ju själv vansinnigt förtjust i nougatkakor... mums! Vi hoppas på en repris nån gång framöver.
    Kramar från Maria

    SvaraRadera
  2. Hejsan Maria!!
    Klart det blir fler tillfällen!! Ni är välkomna när som helst =)
    Kramar i massor

    SvaraRadera