3 maj 2010

Blomarrangemang

Lite pyssel med blommor är uppladdning för mig!
Det finns så mycket fint att pynta med nu och jag får alltid bekymmer med vad jag ska välja och vilka färger.
När det gäller blommor är det kära bekymmer!!
I mitt nästa liv ska jag arbeta med blommor på heltid =)

När jag tänker på vilken ro det ger att pyssla med blommor förundras jag över att jag inte tar mig mer tid till det, det måste det bli ändring på ;)

Dessa alster prydde bordet när vi firade våran 15 åring i huset!!
Moppeålder och även annat (byxmyndig) som pappan känner en viss oro över och helst inte vill prata om...vill helst att pojkarna ska vänta med tjejer tills de är 30 ;) *ler*
Båda killarna har nog redan fått upp ögonen för brudar och kan tillochmed bli lite röda om kinderna när vissa namn nämns=)
Härlig tid med grabbar som i vissa lägen vill vara barn och i andra vill bli behandlade som vuxna. Det är det knepiga med att vara tonåring....

Det kommer i vilket fall som helst att bli goa och mysiga karlar när de blir vuxna om de fortsätter så här *ler*

Kram till er alla och kul att ni tittar in och läser =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar