16 mars 2010

Sjuk!

Hejsan alla!!
Antar att ni är less att se på lillas lilla bilbössa ;)
Själv är jag sjuk och risig. Ligger mest och hostar och snörvlar....
När jag är vaken ser jag på alla saker jag skulle vilja göra klart och lägga ut bilder på, men det kommer.
Längtar till jag är frisk igen och energin flödar...då rackarn ska jag ge mig på lite oavslutade projekt!!!

Återkommer med bilder på projekten till helgen...hoppas jag!!

Avslutar med ett ordspråk som passar bra nu!
"Den friska har tusen önskningar,
den sjuke bara en!!"

Tänkvärt...
Kram på er alla!!

6 kommentarer:

  1. Vilket fantastiskt ordspråk!! Ibland behöver man höra/läsa sånt där för att inse hur bra man kanske egentligen har det!
    Stor Kram från mig till dig :-)
    /Anette.

    SvaraRadera
  2. Tack för kramen, den värmde!!
    Det finns så många fina ordspråk. Tänk de som tagit sig tid och en funderare för att sätta det på print. =)
    När man är sjuk förstår man vad bra man har det när man är frisk:)
    Kram på dig me

    SvaraRadera
  3. Hej Isabel! Du har en jättetrevlig blogg. Hoppas att du är frisk snart och orkar visa bilder på projekten %)

    Krya på dig!
    Irina

    SvaraRadera
  4. Tack Irina!!
    I helgen ska jag försöka avluta lite projekt och då kommer bilder! Jag lovar!!

    Känner mig redan bättre!

    SvaraRadera
  5. Det där var så sant.
    Stor krya på dig kram till dig från mig.
    Hoppas resten av familjen få vara friska.

    SvaraRadera
  6. Tack Annelie, jag är absolut på bättringen. Tyvärr verkar det inte bättre än att min kära sambo ska ligga och oja sig snart ;).
    Lilla är bättre och pojkarna mår bra!
    Tack för kramen, nu är jag frisk och ska avsluta projekten!!

    SvaraRadera