7 mars 2010

Projekt på gång=)


Talar väl för sig själv. Sätta om blommor och plantera =)

Inför våren ska en matta in i hallen!!!
Film på toafönstret för att inte genera våra kära grannar ;)
Två lampor som ska upp i pojkarnas rum...äntligen. =)

Detta pyssel har jag verkligen längtat efter!!
Lägga mosaik påvår förnsterbräda i rummet=)
Har aldrig gjort det förr, men det ser ju så enkelt ut när de gör det på tv ;)
Fick förresten höra att mosaiken vi valt satte de in i "Äntligen hemma".
Kostade 1200 kr kvadratmetern och de satte ett helt badrum med det Ooooops =)
(Jag fick ett bättre pris än så, men jag har iaf samma mosaik som de använt på tv, så då ska det nog gå bra.......eller...återstår att se =)...)

2 kommentarer:

  1. Spännande. Glöm inte att visa resultatet. Jag är sååå nyfiken

    SvaraRadera
  2. Hejsan Bruden!!
    Filmen på toafönstret på plats!
    Hallmatta på plats!
    Pojkarnas lampor ligger fortfarande i lådor...hmmm. Ska upp hyllor först.
    Mosaiken på plats, men brädan slog sig. Hoppas att det ska gå tillbaka. Då ska jag visa en bild!
    =) kramar till er!!

    SvaraRadera