5 mars 2010

Ha en bra vecka!


När man är impulsiv och verkligen försöker leva för stunden då blir det som det blir.
Vilket jag har lovat mig själv att jag ska försöka göra så långt det går och inte inkräktar på resten av familjen =)
På torsdagkväll när jag sa godnatt till pojkarna sa jag även att vi ses imorgon..( å det trodde jag verkligen att vi skulle göra)
Lite visste jag då att morgondagen skulle bjuda på överrasskningar.

När man inte kan finnas där och säga hej då när de åker hem till sin mamma, så får man hitta på något annat sätt......
Jag vill gärna säga hejdå när de åker för det blir så ofantligt tomt när de åker...
Det är tur att en vecka går fort!!

Denna gång fick jag hitta på ett annat sätt än att säga det till dem direkt.
Dessa bokstäver sitter på vårt kylskåp och lilla har börjat intressera sig för alfabetet och bokstäver, så de använde jag till en liten ömhetsbetygelse till grabbarna i familjen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar