2 mars 2010

Dödligt less....

Ni kanske undrar varför i hela friden jag inte har haft några bilder på ett tag. Sorry.
Det är Enkelt!!!!!Just nu avskyr jag min lilla kamera.
Inser att jag inte har råd att köpa en kamera jag vill ha.Är avundsjuk på alla fina bilder på alla andra bloggar och vill verkligen kunna ta fina kort :(
Livet är allt lite orättvist ibland.....hela tiden förresten ;)
Men skam den som ger sig.
Efter den här våren ska ju även jag börja dra in lite pengar till familjen.
Tänka sig vad man kan bli fattig av att skaffa barn, vara mammaledig i nästan två år och sedan att plugga ett halvår på det...
Nu menar jag rent, helt enkelt ekonomiskt!
Min lilla tös och den erfarenhet det innebär att ha blivit mamma gör mig rikare varje dag och pluggandet hoppas jag ska ge mig en möjlighet att behålla mitt jobb, sååååå min tid kommer.
Å då blir det baske mig en systemkamera så fort det blir slantar över =)

Liten kvadrat med bilder av lilla som hjälper till med en sallad!!
Detta är det jag kan bidra med idag=)
( det ni ser på magen är resterna av en tomat som bara slank in i munnen,
men tomatkärnorna och saften smet utanför och hamnade som en pöl på magen ;)..)

Ha de gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar