11 december 2009

Sundsvall by night....

Framme i Sundsvall och vad är bättre än en middag hos min morbror som är superkock!!!
Det som stod på menyn ikväll var:

Lime kyckling

I kg Kyckling filéer
1 Lime
1 dutt honung
soya
grädde

  1. Bryn och, peppra, salta och slå över grädden, riv skal av en lime + lite av saften efter smak. Smaka av med soya och honung.
  2. Lyckas varje gång. Smaka bara av efter hur stark ni vill ha det.

Med en kock som våran kan man bara inte misslyckas!!!!Hur gott som helst och en massa drinkar som tillägg till detta.

Jag vill bara tillägga en bild som jag tycker var helt underbar. Denna tog jag när jag var på väg till macken för att inhandla ett och annat till kvällens mys me kusin i soffan och Eric och Calle ( från idol ni icke insatta;).)



En vacker tillställning av två hemmagjorda hundar av grankvistar,där man vädjar till allmänheten.....

Rastning av hundar förbjuden!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar