10 december 2009

Hektisk dag!!

Denna dag har varit fylld av allt!!


  • Stryka luciaskjorta
  • Köra den till skolan
  • Lämna igen toalettsits
  • Hämta ut ett paket till storebror i Kåge
  • Mys med min mamma
  • Julklappshandel
  • Telefonsamtal till några jag tycker mycket om:)
  • Lite adventskalenderpyssel med lilla. Det blev en ljuslykta.
  • Lite facebookande.
  • Ett tre timmar långt möte om vår skolas överlevnad. Nu är vi på gång känns det som:).
  • Prata lite med storebror om hans hockeyträning.
  • Renskriva alla anteckningar från mötet ikväll.
  • Skicka iväg anteckningarna till de som var närvarande.
  • Prata en liten stund med min sambo.
  • Skriva in i bloggen.
  • Packa inför våran resa till min favoritkusin. Here we come Helen!!!!
  • Prata lite mer med min sambo och kanske rent av sitta en stund i soffan och mysa med en kopp the...

Det ska bli skönt att komma ifrån en helg.

Ha en riktigt trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar