12 december 2009

En lördag i Sundsvall

Hade på inhandlingslistan en spegel, värmeljus och ett skåp till min moster......kom ut från Ikea med detta och två stora påsar med diverse pyssel. Oj, oj, oj vad Ikea är bra!!!

Längtar att pyssla ihop allting när vi kommer hem.

Till lunch blev det en efterlängtad pizza från blå och gul. Det råder jag er som ska till Sundsvall och tycker om pizza - stanna till på pizzera blå och gul på Hagavägen och beställ en Lady rima och ni blir inte besvikna.

Pappsen och lilla hann med en tupplur mitt på dagen, men jag ville spendera så mycket tid jag bara kan med Helen även om lite sömn skulle ha gett mina påsar under ögonen en match. Sova kan jag göra hemma:). Vi hann även med en tur till Matfors för att hälsa på en gammal klasskamrat från Lärarutbildningen. Trevligt och mysigt. Hade inte träffat hennes sambo tidigare och var naturligtvis nyfiken att se drömhuset de hade köpt.....å i det huset skulle jag ha kunnat bo!!! I Matfors vet jag inte;).


Det är inte alltid lätt att få med barnen på bild:). Men det blev lite action när Sofia la fram sin mobil. Kolla in leendet på goooobarna!
Det är så härligt att se Lilla med små barn. Hon stryker och klappar och gör sig så mjuk.....Man är en så stolt mamma tills hon slår till.
Tar det lilla oskyldiga barnets bok mitt framför nosen på honom.
"Säg den glädje som varar för evigt;)"
"Det som inte dödar det härdar."- Jag hoppas Lilleman hämtat sig;).

Sista kvällen med Helen innan vi ska åka hem. Mysigt, men tiden gick alltför fort!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar