15 maj 2011

Loppis på Arcus i Luleå

Titta vad mycket jag har fått!!

Ja, jag kan erkänna att jag har lite svårt att bara tänka på mig själv när jag är iväg.
Meningen med såna här tripper är att ha lite egentid och få tänka på mig själv.
Jag tror på att dessa små utflykter gör mig till en bättre mamma och fru.
Den energi man får av att bara vara Isabel för en dag kan jag leva på flera veckor....sedan att man gör av med lite pengar på kuppen...det får man ta ;)
Däremot har jag lite svårt att låta bli att köpa någon liten grej till vår tjej.
Den här gången blev det en massa klänningar och stumpbyxor. Ett par foppa till hennes stora förtjusning. Ett spel och en skoterluva....men allra högsta glädjetjuten gav hon ifrån sig när hon såg.......

"En pool, JAAAAAAA tack snälla mamma. Ska vi bada nu?
Nog hade det varit roligt att tappa upp ett bad, men sommarvärmen har tydligen tagit lite semester och väntas inte vara tillbaka på några dagar....Hmmmm
Hoppas få använda den flitigt i sommar =)

ÄNNU MERA RAMAR
Målet är nära nu med min raminsamling. Min goa vän har tittat igenom de bilder vi valt till att göra kollage av och redigerar några småsaker som vi kände att vi ville ta bort. En balvagn med plast tillexempel. Känns inte vidare romatiskt ;)
Ska bli spännande att se resultatet.
När allt är klart blir det svartvita bilder från bröllopet i vita ramar.

Bästa med loppis är att man känner sig rik trots att man gjort av med pengar....
Tänk vad man kan lura sig själv ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar