2 februari 2011

Sjuklingar i hemmet

Idag har jag VAB. Lilla hjärtat är febrig, hostig och allmänt risig.
Det här är ett kort som är taget innan jul när hon var i ungefär samma läge som nu.
Vi har bara myst och tagit det piano.......

När min värsta ångest lagt sig efter att ha försäkrat mig att de på jobbet fått en vikarie för mig, kunde jag koncentrera mig på att sköta om min sjuka tjej. Det är inte roligt att veta att de på jobbet sliter ihjäl sig för att min lilla flicka har blivit sjuk och ingen vikarie finns att tillgå. Jag hoppas att vi får vara friska resten av våren.
Tänk ändå vad det är mycket i värde att få vara friska!!!!!
Kramis på er och hoppas ni är friska och krya =)
Lilla vill också skriva så här kommer en hälsning från den lilla sjuka:
fzcewfew7rewrk2w2 fehghyghggglklkfghjgjh kh hnnnäuytutyy agagr4frsrsasdd dadsdesdd ssfgf!!!!!!
Jojo det var något att fundera över.....hon har bara skrivit kloka ord ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar