13 februari 2011

Leo´s lekland


Som Lilla har längtat att få åka till Leo´s lekland. För henne var det här första gången och jag som i vanliga fall brukar planera in såna event, hade den här helgen bestämt mig för att ta dagen som den kom.

Lite funderingar har man ju alltid...annars skulle jag ljuga, men lilla fick välja vad hon ville göra av sin dag. Jag gav några förslag och alla förslagen var till belåtenhet.....det var nog lite svårt att välja vilket....

"Mamma, vi kan först bada, sen rida, sen kan vi fara på Leo´s lekland....det blir bra"
Som ni förstår så blev det tillslut Leo´s lekland som föll lilla i smaken. Till råga på allt det goda kunde hennes bästa vän följa med - till lika kusin.
Här busar brudarna med de stora bollarna.
Tänk vilken fröjd det är att se dem ha så roligt.
Ett leende som etsar sig fast på näthinnan.
Mitt hjärta, min stolthet och min glädje.
Kameran älskar detta charmtroll =)
Efter den här utflykten var både den lilla och den stora trötta och det kändes skönt att komma hem till resten av familjen.
Det är härligt att göra små trippar tillsammans där lilla får stå i centrum. Med två äldre syskon blir det lätt att lilla får haka på när vi vuxna vill se pojkarna på deras aktiviteter.....
Men idag var hennes dag!! Tack goa kusin för att du gjorde hennes dag så toppen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar