13 februari 2011

Alla hjärtans dag.....

Det är så trevligt att bli uppskattad
trevligt att veta att man är älskad
roligt att få ett litet tecken på att det man gör uppmärksammas,
Men, men är det verkligen så att det ska behövas en speciell dag för att visa varandra sin kärlek???
Jag skulle vilja att vi gör det varje dag, i varje tanke, varje handling tänka på de man har nära och kära....göra det man kan för att de ska veta att jag älskar dem och värdesätter deras närhet.
Jag valde att ge min man en blomma igår och idag ska jag göra hans favoritmiddag. Åsså bojkottar jag alla hjärtans dag ist.... Hihihihi. Vi kan ha alla hjärtans dag alla andra dagar på året istället.

Kärlek ska inte jagas, den ska finnas.....
Kram på er och ha en trevlig vecka!!!

1 kommentar:

  1. Hejja hejja !! Mycket kloka ord. Jag är inte heller så förtjust i vad alla hjärtans dag har blivit... Klirr i kassan för butikerna.
    Håller med dig i det du skriver helt och hållet !

    SvaraRadera