25 februari 2011

Inställt!

Skulle ha haft en anställningsintervju idag....
Som jag har vankat av och an och varit nervös alldeles i onödan ;)

Rektorn var sjuk, så nu är det bara att invänta nästa möte......

Det är så intressant med dessa intervjuer, jag har varit på några och jag tycker att man lär sig något nytt varje gång.
Det är kul att se hur de har lagt upp det.
Sist jag var på intervju hade de ett formulär som de gick efter och jag kan säga att man får verkligen tänka efter ordentligt när de ställer frågorna.
Nyttigt och lärorikt.....spänd av förväntan att se hur det blir den här gången =)

Har hunnit en massa annat idag istället. Det här med att vara hemma och vaba gör att det kliar i fingrarna att ta tag i något. Det var bara ogjort att jag började riva ner panelen på en vägg för att se hur timmerväggen ser ut bakom......
Jag är glad att jag hejdade mig ;)

Min man log när han kom hem och jag berättade om mina planer....
"Riv du älskling, de e ba å riv"

Hi hi jag tror han trots allt var glad att jag lät bli *ler*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar