3 oktober 2010

Laduprojektet tar en ny vändning!!

Här kommer bilderna på mitt projekt som legat nere ett tag, men nu fanns energin och tiden.
Efter att ha varit uppbokad varje helg i flera månader, vilket ha varit bara trevligt, kändes det härligt med en helg hemma.
Nu fanns tiden att börja med något och kanske komma någon vart.
Så här såg det ut på morgonen.
Jag har hittat en massa gamla lådor, stegar, piedistaler och många andra gamla saker.
Tyvärr har jag inga bilder på hur det såg ut före, men ni kan tänka er hur det ser ut på ett lager med hyllor av lådor och bråte. Så såg det ut hos oss.
Nu är allt är sorterat och paketerat och ligger där det ska vara.
Denna plats ska nu förvandlas till en behaglig plats att vara på och som förhoppningsvis kan fröjda ögat en stund, det gjorde inte lagerhyllorna precis *ler*

Ha tålamod med mig.....nya bilder på hur det ser ut efter dagens pyssel kommer ;)


Dessa små godingar som jag inte har en aning om var jag hittat, men jag har ett svagt minne av att min sambo var på väg att elda upp dem och jag höll ett krampaktigt tag runt dem och med vild blick försökte hitta en bra förklaring till vad jag skulle med dem till......se sån tur att de fanns kvar. De är ju precis det jag behöver just nu.
Idag blev de vita, serr ´u.
Jag tror att det kommer att bli mysigt där nere.....
Sov gott och ha en riktigt trevlig vecka.
Nu ska jag lägga mig i mina nya härliga sängkläder....de e mysigt de *ler*

2 kommentarer:

  1. Spännande! Jag blir ju nyfiken nu. Ser fram emot fortsättningen. //KRAM Maria

    SvaraRadera
  2. Hehehej Maria!
    Det var ju liksom meningen att skapa lite spänning.
    Ha inte för höga förväntningar bara. Jag har bilderna klara, men de kommer efter helgen. När jag har en stund att sitta vid datorn och lägga in dem.
    Det bästa är nog att se ladan på riktigt, min kamera gör den inte rättvisa. Spåntaket är klart!!!YIHOOOO!
    Kram Isabel

    SvaraRadera