28 augusti 2010

Stjärnhimmel inne


Nu har vi äntligen kopplat in och fått igång våran stjärnhimmel.
Jag önskar att jag vore bättre på det här med fotografering, så att ni fick se hur vackert det är.
Jag känner mig nöjd över resultatet och lilla sover mycket bättre nu när barnens stjärntecken lyser från hennes tak.
Det ni ser bild av är från vardagsrummet och det lyser upp utanför lillas och yngre storebrors dörrar. ( De som rör på sig på natten *ler*, vi vill inte ha några skador för våra små sömngångare)
Kramis och god natt...snart kan jag ligga ute på rygg och titta på stjärnhimmlen.
Hösten är sååå mysig!!

2 kommentarer:

  1. men så himla fint isabell :D och fiffigt med att göra barnens stjärntecken!

    SvaraRadera
  2. Tack, det kändes rätt.
    Det gör sig inte till sin fulla rätt på bild, men det lyser upp fint =).

    SvaraRadera