25 augusti 2010

Full av energi!!!

Nu ska jag chocka ordentligt!!
4 inslag på en och samma kväll....

Har börjat ett nytt liv.
Avaktiverat mitt konto på facebook. SKÖNT!!!
Hur nyfiken jag än må vara, så blev det ett hinder och inte en hjälp. *ler* för nyfiken är jag =)

Genom att ha läst vad alla gör och hur det är, blir det i en förlängning att man aldrig pratas vid, för det känns redan som man gjort det. Nä, jag ska ta upp luren och slå mina vänner en signal eller titta in på en kopp the när jag kör förbi. Vi har väl inte blivit så folkskygga att vi ska sitta hemma vid datorerna och hålla våra vänskaper vid liv ;) *ler*

För er som vill veta vad som händer i mitt liv kommer jag att lägga ut lite bilder och text här på bloggen, när jag känner att jag har något att dela med mig av.

Har i veckan börjat jobba heltid och känner att det kommer att bli hektiskt och kul. Det gäller att pussla för att få ihop livet ibland, men det är jag minsann inte ensam om.... Allting går, bara man vill.
En stor kram på er alla och hoppas vi ses snart =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar