25 augusti 2010

Dukning för suring


En bukett snittblommor kan verkligen förgylla.
När den kommer med kärlek är det ännu bättre.
Min goa sambo gav mig dem med ett snett leende och ett löfte om lite mys hemma i soffan vilket var länge sedan =)
Känner av livet att leva med en egenföretagare.
Han lever ut en dröm han haft sedan vi träffades och livet är för kort för att inte låta varandra leva ut sina drömmar =)

Det här citatet stämmer så bra in på det liv vi lever just nu.
"För att lyckas måste man ta risker"
Den fina ljusstaken är en förlovningspresent från min sambos moster.
Gillar den skarpt!

Det kommer mera......
"Njut av nuet det går inte i repris"
Så sant, så sant.
Nu ska jag krama om min kära livskamrat och knyta mig för att leva i nuet med barnen på jobbet i morgon.
Vi ses en annan dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar