29 juni 2010

Bröllop i Stockholm

Kärlek


Detta vackra brudpar hade vi äran att få dela en underbar dag och kväll med.
Känslorna utanpå kroppen (som alltid vid bröllop) kanske speciellt den här dagen.
Min barndomsvän lycklig och absolut den rätta kvinnan för honom.
Det är en underbar känsla att vara på ett bröllop där man ser hur lyckliga paret är och man kan tro på sagan om ett lyckligt slut och lyckliga i alla sina dar =)

Hade en liten plan på att göra något på festen för brudparet, men vis av erfarenhet vet jag att rösten inte håller och tårarna rinner alldeles för lätt en sådan dag.
Såååååå nu blir det att hitta på något som jag kan skicka via mail eller brev istället.
När det är någon som står en nära, så är det så svårt att hitta ord och verkligen få ner det man känner, men jag ska nog hitta på något tillslut ;)

Mera bröllop mina vänner!!!!
Det är så mysigt och trevligt och nu har min sambo äntligen inhandlat en kostym.....så den måste ju få komma till användning, eller hur?!?!?
Å, vilken snygg sambo jag har. Han e så stilig, mmmmmm ( om jag fick skulle jag ha lagt ut en bild på HUR snygg han är i kostym, men, men ni som är nyfikna......
Väntar på fler inbjudningar ;)

2 kommentarer:

  1. Vi som är nyfikna vill ju inte se honom som gäst på et bröllop iklädd kostym, vi vill ju se honom som huvudperson på sitt eget bröllop. vi väntar faktiskt varje vecka på en inbjudan ;)

    SvaraRadera
  2. *ler*
    På sitt eget bröllop måste han ju få bestämma själv och då blir det nog jaktkläder eller arbetsbyxor och det har ni ju sett honom i ;)

    Det är när det kommer inbjudan och det står Klädkod: Kavaj
    Det är då det magiska sker och han tar tom på sig en slips =)
    Sååååå som gäst = kostym
    Som brudgum = arbetskläder eller jaktkläder...

    Kramis. Du förstår att du har ett uppdrag....;)

    SvaraRadera