17 april 2010

Formsvacka

Hejsan alla glada bloggläsare!!

Jag vill börja med att säga att det är trevligt att ni tittar in.
Jag känner att jag inte bidrar så mycket just nu till något bloggläsande och jag vet själv hur det är att gå in på en blogg och se samma sida varje gång.
Man börjar undra om hur personen mår...
Man undrar om det händer mycket i deras liv just nu....
Kanske har det hänt något och är det en kär vän blir man orolig....
Kanske de lagt ner bloggen för gott.....

Ingenting stämmer överens med mig =)
Jag har bara en torka som har hållit i sig.
Vill spendera så mycket som möjligt av min tid med min lilla dotter när det gått upp för mig att jag inte kommer att kunna få några mera barn och det är viktigt att ta vara på varje sekund jag kan få med mitt lilla hjärta =)
Pluggandet har tagit mer energi av mig än jag velat erkänna och de stora pojkarna har sett hur less jag varit och i vissa fall kanske tillochmed kunnat känna igen sig... På gott och ont ;)

Jag är inte mer än människa och hoppas att ni återkommer och har lite tålamod.
Jag kommer igen.....har bara inte ork, lust, inspiration och tid just nu att dela med mig av mitt liv.
Känns inte som att jag har något som är intressant för andra att läsa just nu.

Ha en fortsatt trevlig vår och ge inte upp hoppet...när ni minst anar det dyker det upp något nytt ;)

Kram på er alla och det är så trevligt att läsa era kommentarer och se vilka ni är som smyger förbi på bloggen!!
Kram kram

Carpe diem!!

2 kommentarer:

  1. Vi är bara människor... och det är sÅÅ mysigt att vi inte ensamma i våra svackor. Tänk på, att tystnaden är bra för att hitta nya mål och att bygga nya planer.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket goa du!! Du har så sant i det du skriver, men jag vet inte om jag byggt så många mål än.....planer har jag alltid massor av ;)
    Kram på dig

    SvaraRadera