21 februari 2010

Barnfri tid!!=)

Ibland behöver man bara vara med varandra!!
Vi har länge känt att vi inte har hunnit med oss vuxna, våran relation.
Det är säkert inget nytt fenomen när man har hem, hus, jordbruk och barn=).
Det är alltid någonting som ska göras på gården, med djuren, med skolan, barnens aktiviteter.
Inte för att det är tråkigt utan ibland kan man bara behöva tid för varandra. Få vara vuxna i den kärlek man delar!

Så i lördags kom den stora dagen. Som jag hade längtat...
Vi gjorde undan alla måsten på morgonen så att vi bara skulle kunna rå om varandra på eftermiddagen kvällen....
Det blir inte alltid som man har tänkt sig. Det känns som jag skrivit det förut;).
Det blev det inte denna gången heller.... det blev ÄNNU bättre!!

Våran plan om att sitta i soffan på tu man hand och med all säkerhet somna i vars sitt hörn byttes i ett ögonblick ut mot en trevlig eftermiddag och kväll i glada vänners lag.
Det är så kul när människor bara kommer förbi och hälsar på. Det är precis som jag vill ha det! Det är alldeles för lite av det nu för tiden, tycker jag =)

På kvällen plockade vi fram ett spel som bokstavligen hade legat och samlat damm.
Tänkvärt och trevligt.

Associationer till ordet äktenskap.
mod, val, ett barn, lycka, hus och barn på bilden
En bild på ett gift par, val, ett barn, tillit, lycka

Associationer på ordet äktenskap
Bild på ett gift par, massor av barn, ett barn, tillit, lycka
lycka, tillit, mod, lättnad,party

Associationer på ordet doft

Det är lätt att ha trevligt när de man umgås är lättsamma och mysiga.

Det bästa med livet är att man inte kan förutse vad som kommer att hända. Det är bara att slappna av och åka med. Jag tror att man får ut mest av livet om man tillåter livet att göra lite kullerbyttor och att man får ta det som det kommer.
Kvällen kunde inte ha blivit bättre. Tack för att ni kom, tack för alla skratt och förlåt för att jag ibland säger saker innnan jag tänkt igenom det... Det berömda filtret mellan mun och hjärna saknades en stund sent på kvällen!!

Kram till er alla och ta hand om er själva, eran vuxna relation och era vänner!!
Mår vi bra, så mår barnen bra=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar