23 januari 2010

Dagen i bild

Eddahallen och äntligen bad på badhuset.
En glad, sprallig och förväntansfull tjej


Tittut!!



Efter ett bad och pizza till lunch blev det
en långpromenad för att få kextjejen att sova.
Skulle hälsa på kusinerna på Mobacken..
Förväntan och spänning igen som blev så stor
att hon vägrade somna.
Trodde att jag skulle behöva vandra lääänge innan hon somnade,
men lyckades precis när vi skymtade deras hus få henne att slappna av....
Pust, det blir inte alltid som man tänkt sig =)



Gäsp!!!




En tjej som är liten tagen av dagens aktiviteter.




Bara ett otroligt fint plåthus som jag ska försöka hitta igen på nätet.
Elsas hus tror jag sidan hette...

Till sist vill jag bara dela med mig av ett gott recept.
Blev bjudna på middag ikväll.
Ett bra avslut på en trevlig dag!!

Flygande Jakob 225 grader i 20 min
  • Rensa två grillade kycklingar och lägg de i en form
  • Vispa 6 dl grädde och blanda i 2 dl chilisås, curry och svartpeppar
  • Slå blandningen över kycklingbitarna
  • Stek 1 pkt bacon och strö det över den färdiga kycklingen
  • Servera med ris, sallad, jordnötter och vitlöksbröd.

Et ve andakt!!! Det var riktigt gott =)

2 kommentarer:

  1. Hej o tack själv för igår!
    Fina bilder på en underbart fin tjej!Tänkte bara säga att det stora plåthuset är inköpt på Hemtrevnad i Skeå, de små Zinkhusen är beställda från Elsas Hus. Det finns alldeles för mycket saker som man skulle vilja ha. Just nu sucktar jag faktiskt mest efter en Assistent. Men som vi pratade om igår så drömma kan man ju alltid. Kramar Marre

    SvaraRadera
  2. Drömmar har inga begränsningar och det är tur det. Jag tror man behöver drömmarna för att ha något att sträva efter. En assistent, ja du det skulle sitta fint. Då skulle man vekligen kunna göra allt det där man skulle vilja och släppa sina tråkiga måsten...städa, tvätta och dylikt.Tänka att bara vara med barna, familjen och göra det man själv vill.....drömma går ju =) Kram kram

    SvaraRadera