4 december 2009

Uppiffning av toaletten steg 2.

Less på tidningar på golvet!!!!

Majoriteten i vår familj (alla utom jag) läser någon form av lektyr när de sitter på toan...ni kan bara ana hur det kan se ut på vårt toagolv:(. Sååå nu blev jag less på det och hade hittat ett bra tips på styleroom som jag introducerade min svärfar i. Det var ett tidningställ som man sätter på väggen och jag kände att det passade bra nu när jag lika är på gång med min uppiffning.

Dagen har jag spenderat i min svärfars snickeri (tur att det finns resurser). Jag känner mig så imponerad av denna mans kunskaper. Jag fick skärpa mig för att hänga med i hans tankegångar, å ändå hade jag klart för mig hur slutprodukten skulle se ut. Jag måste motvilligt erkänna att mina matematiska kunskaper är under all kritik!

Trots mina tillkortakommanden i både matematik, borrning, och diverse annat kom jag hem med två tidningsställ som nu står på tork efter en grundmålning.

Bilder kommer en annan dag
Tack och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar