7 december 2009

Uppiffning av toalett - bilder

Pyssel på skolan.

I morse blev det tidig morgon, vilket inte var igår;). Har blivit riktigt bortskämd nu när jag är hemma med lilla att åtminstone få sova till 07.30.
En av pojkarna ska ha julmarknad på skolan på fredag och veckans tema är att pyssla fram saker som barnen kan sälja. Idag stod det bakning, tomtetovning på schemat. (Tyvärr ingen bild, men det blev riktigt fina alster.)
Hade glömt bort hur det var att vara bland många barn en hel dag....surret suger musten ur en. Känner mig trött men riktigt nöjd med en trevlig dag med roliga barn och engagerade lärare:).

När jag kom hem var jag tvungen att hitta på något för att inte hamna alltför tidigt i soffan och med allra största säkerhet somna där.


Tog mig an toaletten.
Nu kom hyllan och tidningsstället upp inne på toaletten. :)



Tyvärr passade inte alla tidningar in, hade gjort den 5 mm för låg, lite surt.

Hade även tänkt byta ut tolalettsitsen som jag specialbeställt eftersom det är en udda modell av toalettstol. Där gick jag bet ordentligt :(. Locket stack ut säkert 15 cm i framkant. Det blev inte bra. Får ta mig en tur och byta den, om jag nu får lämna igen den? Måste verkligen byta den för när jag målade taket brakade jag igenom locket, så den är absolut i behov av ett byte.

Lite bilder från det jag gjort tidigare.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar