24 juli 2011

Dagarna går och nu är det sista dagen innan vi åker...

Botaniska trädgården. Det var en fin trädgård med många olika växtsorter.
Mamman var nöjd =)

Sedan blev det ett besök på ZOO.
Lilla nöjd =)

Tillslut kommer modet och lilla vill prova hålla i gurkan *ler*

Efter zoobesöket blev det bad för hela slanten på ännu ett badhus *ler*
Nu har vi besökt tre badhus under våran tid här.

Efter en hel dag tillsammans var det här det enda kortet jag hittade från killarnas dag *ler*

Det är bara att inse, vi har olika intressen och olika saker som fångar oss. Tydligen var det så bra pris att de var på väg att slå till och köra hem den med en gång =)



De kollade naturligtvis inte bara på bilar, de hade nog vandrat runt hela Reykjavik och besökt två museeum, lite elektronikbutiker med mera.



Härliga semester!!!

Jag mår såååå bra!!


Jag ber om ursäkt över hur det ser ut på bloggen, men ni förstår på ett ungefär hur vi har det.
Bloggen ska bort när jag kommer hem. Kan inte med det här med HTML och kommer inte att ha tid att sätta mig in i det heller. Tyvärr så klarar jag inte av att låta det se ut såhär. Vill gärna att det ska vara så snyggt på bloggen som jag vill ha det..... men det får vara såhär nu. Ni som är där hemma får iallafall en lite bild av hur våran semester ser ut *ler*
Kram på er alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar