7 november 2010

Våra favoriter

Vi är i fundering om att göra ett kollage på våra favoriter, men hur ska man lyckas välja när det är så många som är fina.
Vi har iallafall tänkt oss svartvita bilder, så min barndomsvän och fotograf är inblandad.
Härligt med folk omkring mig som kan och vet.
Roligt att höra vad han tycker om bilderna och se om han kan trolla bort en vagn med plastskrot på. Tyvärr är det så det är att bo på bondgård.....
Det finns alltid något i bakgrunden som hör till ladugården till.

Det här kortet är ett av mina favoriter...

Min man har fastnat för det här kortet på mig =)

Våran älskade dotter är ju fin hur hon än är, men detta kortet visar så tydligt hennes pillimariska sida.
( När jag skrev detta ord kände jag med detsamma att jag hört en betydelse på detta som kanske inte passar in på ett oskyldigt barn på 3 år....Det har lite anknytning till sexuella anspelningar)http://http://www.dagens-ord.se/pillemarisk/
Jag tycker detta ord passar så bra på henne ändå. Hon är lite lurig och busig.

Det här kortet är ett av mina favoriter och det är för att det speglar hur GALET kär jag är i min man.
Kortet togs i slutet av fotograferingen och fotografen undrade varför vi hade sparat oss till i slutet med dessa poser ;)
Vi var alla stelfrusna och ville bara in i värmen, så det blev bara några få kort av denna schanger.

Det blir kanske inte alla dessa bilder vi framkalla, men gillar dem skarpt gör vi.

7 kommentarer:

  1. Haha sista är ju helt klart bäst!!!!!

    SvaraRadera
  2. ;)Hihihi, jag gillar den skarpt, men ska klippa bort verkstaden i bakgrunden.
    Tack tack =)

    SvaraRadera
  3. Jaj jag glömde göra det, vill du att jag fixar det eller??

    SvaraRadera
  4. Kan inte annat än att hålla med :D det sisa kortet e ju så där tokigt häääärligt bara :D ni ser så där spralligt kära ut ;P kram på er

    SvaraRadera
  5. ÅHH ni är så otroligt fina!!! Blir nästan lite rörd... :)
    KRAM

    SvaraRadera
  6. Veronica, jag har en kompis som ska redigera lite, så det är lugnt. Ta nu hand om familjen och få lite egentid, så vi får se nya bilder på bloggen ;)
    Tack för all hjälp!

    SvaraRadera
  7. Tack Anette och Lisa.
    Jag har verkligen en skatt i mina bilder. De är helt ovärderliga.
    Det är en dag man vill minnas för alltid =)
    Kram på er

    SvaraRadera