14 oktober 2010

Mera bilder från ladan som blev ett bröllopskapell =)

Såhär såg det ut när man kom in genom dörren på ladan.
För att göra det lite ljusare och lättare för fotografen att få några bilder där inne har vi satt upp ljusslingor.
Ganska hög mysfaktor på dem, tycker jag iallafall.


I ett av hörnen fick en gammal trappstege stå, med en massa ljuslyktor och vaser med liljor.
Brudbuketten var naturligvis i min hand, men här fick den ligga för att förevigas på kort.
Den gamla upphängningsanordningen som sitter i bakgrunden har jag ingen aning om var den kommer ifrån, men jag tror att jag hamstrade den när någon i huset egentligen ville snöra eller elda upp.
Med lite vit färg blev den som ny.
Den ska nog få flytta in så småningom.
Jag har bara lite ångest över att ta bort allt därifrån. Jag vill gärna ha kvar det och gå ner en liten stund...bara för att få tillbaka den härliga känslan jag hade den dagen jag blev Fru E.......

Ännu en bild på brudbuketten =)

Här får ni ett litet smakprov på hur buketten såg ut på nära håll och ringarna.
Vill ni se mera bilder......
Tagna av vår fotograf kan jag guida er vidare till hennes blogg.
Historien om hur vi valde fotograf är en historia i sig.
Jag personligen har velat ha henne som fotograf sedan jag såg hennes porträttbilder för första gången och det är länge sedan.
När jag visade min man hennes bilder var det klart för oss.
"UNDERBART, FANTASTICO.... Det är henne vi vill ha =)"
Nu gällde det bara att få henne att förstå det också *ler*
Men som ni ser så gick min önskan i uppfyllelse....på många sätt.
Längtar att få se alla bilderna, efter att ha sett en förhandsvisning idag.

Ringarna är av titan och vigselringen har 5 stenar...vilka vet jag inte, men jag ville ha något enkelt.
Som sagt det känns som jag skulle vilja dela med mig av hela dagen, men jag vet inte hur jag ska kunna beskriva något så härligt och underbart som just att veta att nu har jag hittat hem.
Så är det för mig....i vår kärlek har jag hittat hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar