31 oktober 2010

Loppisfynd

Här kommer lite bilder av de fynd som jag känner allra mest för.
Ramarna som ni ser på bilden är dels de vi hade i ladan vid vigseln.
De andra ramarna är de fynd jag hittat i helgen som ska sprayas vita och bilda ett kollage av våra bröllopsbilder.
Tanken var att de ska sitta på samma vägg allihopa, men som ni ser så får jag inte riktigt till det......Visst är det för många tomrum??!!??!! Hihihi
Kanske blir det att åka på fler loppisar, för fler fynd av ramar ;) *ler*
Loppisarnas helg.
Helgen började med loppisarnas loppisar enligt min granne som bjöd mig att följa med. Och inte kan jag säga emot det. Det var verkligen ett hav att fyndbord.
När jag på söndagen var och hälsade på mina föräldrar i Skellefteå passade jag på att vara in på parken där det är loppis på söndagarna. Där hittade jag två av ramarna.

Denna lilla dräkt som är köpt på indiska kunde jag inte låta bli att köpa.
Jag som aldrig har gillat rosa på flickor, får böja mig gång på gång *ler*
Så är det att ha en flicka med bestämda åsikter.....
Den här kunde jag iaf inte låta bli att falla för. Ska bli spännade att prova den på lilla och se hur sockersöt hon blir =)

Fynda är kul och att de saker som någon inte vill ha kan vara guld värt för någon annan.
Har ni tips på var jag kan hitta fler ramar, som har lite krussiduller på sig, hör gärna av er.

Ha det bäst och en stor kram på er!

1 kommentar:

  1. Hej! Så otroligt söt F kommer bli i dräkten :)

    Vill passa på att tipsa om en sida med begagnade grejer att klicka hem.. finns mycket fina gamla grejer som man, om man vill, kan piffa till genom att te.x måla om! Men mycket är fint som det är också!!

    Kika in på www.snyggtigen.se och njut av allt fint där ;))

    KRAM PÅ ER

    SvaraRadera